Friday, October 2, 2009

Не се женам !!!

Веселка е тази песничка, трябва човек определено да положи усилие да разбере текста, аз не съм успял напълно. Герката ми я изрови отнякъде. Обърнете внимание и какви физиономийки прави солистът: http://www.youtube.com/watch?v=tqXbEiKrkqM

ПС: Колежката ми прати друг линк за същата песен + превод :)

http://www.youtube.com/watch?v=aNktPy8JxTs

Да ме молат не се женам,
да ме молат да ме колат.
Не, не, не се женам, не (2)

Ей го брат ми се ожени
и от жена глава не премя (вдига)
Не, не, не се женам, не (2)

Ако вземам млада мома,
не ке се завръти дома
Не, не, не се женам, не (2)

Ако вземам жена стара
денем, нокем ке се кара.
Не, не, не се женам, не (2)

Ако вземам яз вдовица,
ке донеси бугла (много) деца.
Не, не, не се женам, не (2)

Ако вземам оставена,
не ке седи ни два дена.
Не, не, не се женам, не (2)

Ако вземам селско чедо,
оно ке ми вика дедо.
Не, не, не се женам, не (2)

Ако вземам градска мома,
ке ме изтера (изхвърли) от дома.
Не, не, не се женам, не (2)

No comments:

Post a Comment